Τρόποι Αποστολής

Σχετικά με τις αποστολές

Πως υπολογίζονται οι επιβαρύνσεις των μεταφορικών;

Ο υπολογισμός των μεταφορικών ακολουθεί τους εξής κανόνες:

  • Τα δέματα έως 2.00 kg που αποστέλλονται σε μη δυσπρόσιτες περιοχές, η επιβάρυνση ανέρχεται στα 2.00 €.
  • Παραγγελίες αξίας 30.00 € δεν επιβαρύνονται με μεταφορικά, εφόσον το δέμα δεν υπερβαίνει τα 2 kg.
  • Για κάθε επιπλέον kg η επιβάρυνση προσαυξάνεται κατά 0.50 €.
  • Αν η επιλεγμένη από τον πελάτη μέθοδος πληρωμής είναι η αντικαταβολή, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 2.50 €, ακόμα και αν η αξία της παραγγελίας υπερβαίνει τα 30.00 €.
  • Οι δυσπρόσιτες περιοχές έχουν ειδική επιβάρυνση 3.50 €, ενώ οι αποστολές παραδίδονται από το πλησιέστερο γραφείο της συνεργαζόμενης μεταφορικής.
  • Η παράδοση Σαββάτου έχει επιπλέον επιβάρυνση 2.50 €, ενώ πραγματοποιείται μόνο κατόπιν συνεννόησης.

Ποια μεταφορική εξυπηρετεί τις αποστολές μας;

Ο συνεργάτης μας για τις αποστολές σε όλη την Ελλάδα είναι η ACS Courier. Ωστόσο διατηρούμε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουμε και άλλους μεταφορείς κατά περίπτωση και εφόσον κρίνουμε ότι αυτή η αλλαγή θα σας εξυπηρετήσει καλύτερα.

Σε πόσες μέρες θα παραλάβετε την παραγγελία σας;

Τυπικά παραλαμβάνετε την επόμενη εργάσιμη. Αυτό όμως ενδέχεται να διαφοροποιηθεί λόγω αστάθμητων παραγόντων, για να αναφέρομε μερικούς: μη άμεσης διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, καθυστερήσεις μεταφορικών, απεργίες, εορτές και αργίες, περίοδοι με έντονη αγοραστική δραστηριότητα, άλλες ειδικές περιστάσεις. Τα δέματα παραδίδονται από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:30 – 17:00. Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η παράδοση της παραγγελίας σας, ο μεταφορέας αφήνει σχετικό σημείωμα που θα χρησιμοποιήσετε για να εντοπίσετε το δέμα σας στα γραφεία της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Πως μπορείτε να εντοπίσετε την παραγγελίας σας;

Κάθε αποστολή αντιστοιχίζεται με έναν ειδικό αριθμό (tracking-number). Με τον αριθμό αυτό είναι δυνατή η παρακολούθηση της παραγγελίας σας στο σύστημα εντοπισμού της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

Παραλαβή από το κατάστημά μας

Μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας. Σε περίπτωση που έχετε δηλώσει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας ότι επιθυμείτε να παραλάβετε από το κατάστημά μας, θα ειδοποιηθείτε τηλεφωνικά σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος της παραγγελίας σας. Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη προς παραλαβή, θα ειδοποιηθείτε είτε μέσω email, είτε τηλεφωνικά. Η παραγγελία σας θα παραμείνει διαθέσιμη στο κατάστημα μας για 4 ημερολογιακές ημέρες. Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία σας εντός των 4 ημερολογιακών ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται.

Η παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημα μπορεί να γίνει αυθημερόν εφόσον έχετε τηλεφωνήσει για να ελέγξουμε την διαθεσιμότητα των προϊόντων, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:30 – 17:00 με το όνομα που έχετε δηλώσει.

Επιστροφές

Για να  ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας στις επιλογές των προϊόντων τους από το nlb.gr προσφέρουμε την δυνατότητα επιστροφής σε όλα τα προϊόντα, για την ανταλλαγή ή την πλήρη επιστροφή χρημάτων μέσα σε 5 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων με βάση τα έγραφα παραλαβής, εφόσον αυτά τηρούν τους παρακάτω όρους.
Να σημειωθεί ότι:

  • Έχουμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται παρακάτω.
  • Μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε το κόστος αποστολής των εμπορευμάτων αυτών που θα επιστραφούν πίσω σε σας στην περίπτωση μη τήρησης των προδιαγραφών.

Οι παρακάτω όροι πρέπει να πληρούνται για την επιστροφή των προϊόντων:

  • Να μην υπερβαίνει  τις 14 εργάσιμες ημέρες η αίτηση επιστροφής από την ημερομηνία παράδοσης με βάση τα έγραφα παραλαβής
  • Οι επιστροφές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν.
  • Σε τυχόν λάθους της εταιρείας μας, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών. Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.
  • Αν δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
  • Όλες οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 5 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από εμάς.
  • Στην επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται μαζί με το δελτίο αποστολής.
  • Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2109573346.

Μόνο αν το προϊόν τηρεί τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή. Επίσης να θυμάστε ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων, αν τα επιστρεφόμενα προϊόντα πληρούν όλους τους παραπάνω όρους και είναι κατάλληλα προς κατάσταση πώλησης. Για την επιστροφή ενός μη ελαττωματικού προϊόντος και για την επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, τα έξοδα αρχικής αποστολής βαραίνουν τον πελάτη και αφαιρούνται από το ποσό προς επιστροφής σας. Στην επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος με σκοπό την επιστροφή των χρημάτων, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής. Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής, καθώς δεν είναι δυνατό το nlb.gr να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!